Leviathan Linkshell
There's hidden information on these forums only viewable once you get access to the Linkshells listed.

    Say What!?

    Share
    avatar
    Mistwolf
    Loves this LS
    Loves this LS

    Say What!?

    Post  Mistwolf on Tue Dec 01, 2009 1:23 am

    New NMs?

    Sooo ya.. i was snooping on FFXI AH and saw this thread.. PLEEES ESLPAIN
    avatar
    Mizteruo
    Admin

    Re: Say What!?

    Post  Mizteruo on Tue Dec 01, 2009 11:16 am

    yea theres some new nms, havent looked much into it but theres an hnm amphitere thingy that drops a pretty sick rng bullet thats r/ex... theres also an nm that drops swift belt sorta... haste 3 attack 3 acc- i think not shore dont rly care either.


    _________________
    avatar
    Mizteruo
    Admin

    Re: Say What!?

    Post  Mizteruo on Tue Dec 01, 2009 11:17 am

    anyways, you gonna play again or wut?


    _________________
    avatar
    Mistwolf
    Loves this LS
    Loves this LS

    Re: Say What!?

    Post  Mistwolf on Wed Dec 02, 2009 5:36 am

    Aion's got another month to impress and then if it doesnt i might be back.. I've got a tank class lv 40/50 and a ranger class 36/50 at the moment.. So i'm going to try and get one class to 50 and check out endgame content but if it's lacking at all and pvp doesnt become a little more balanced then i'll most likely come back and server transfer back to levi
    avatar
    Mistwolf
    Loves this LS
    Loves this LS

    Re: Say What!?

    Post  Mistwolf on Wed Dec 02, 2009 10:00 pm

    Mizuo.. Gimme my dang admin rights back :DDDDDDDDD

    Sponsored content

    Re: Say What!?

    Post  Sponsored content


      Current date/time is Thu Jul 20, 2017 8:46 pm